Покупці нашого інтернет-магазину мають право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки, згідно з основними вимогами, перерахованими в Законі України «Про захист прав споживачів».

 

Порядок та правила обміну та повернення товару належної якості

Обмін та повернення товару належної якості здійснюється у разі, якщо:

• товар не використовувався;

• збережено споживчі властивості товару;

• збережено повну комплектацію товару, у тому числі упаковки, заводські плівки та наклейки;

• збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих;

• збережено чек або видаткову накладну, видану покупцеві при покупці.

В цьому випадку необхідно:

Звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:

1. За телефоном 098 676-77-01 (в робочий час із понеділка по п'ятницю з 8:30 до 17:00);

- написати електронний лист на пошту info@yangli.com.ua

2. Надіслати товар після погодження з менеджером.

3. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашому менеджеру.

Транспортні витрати по поверненню та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.

 

Порядок та правила обміну та повернення товару неналежної якості

У разі придбання покупцем товару неналежної якості для обміну чи повернення мають бути виконані такі вимоги:

- відсутність механічних пошкоджень, його упаковки та комплектуючих, спричинених неправильною або неакуратною експлуатацією;

- Збережено чек або видаткова накладна, видані покупцю при покупці.

В цьому випадку необхідно:

Звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:

1. За телефоном 098 676-77-01 (в робочий час із понеділка по п'ятницю з 8:30 до 17:00);

- написати електронний лист на пошту info@yangli.com.ua

2. Надіслати товар після погодження з менеджером

3. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашому менеджеру.

Протягом 14 днів відділ контролю якості видає висновок про наявність дефекту, спричиненого виробничим шлюбом.

4. У разі обміну Продавець надсилає товар належної якості Покупцеві у 3 – 5 денний термін.

Транспортні витрати щодо обміну товару неналежної якості відбуваються за рахунок Продавця.

 

Порядок повернення коштів

Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості та протягом 14 днів у разі повернення товару неналежної якості.

Повернення коштів здійснюється на банківський рахунок, який вказується покупцем.

Додаткові комісії з переказу коштів при поверненні товару належної якості лягають на покупця, при поверненні товару неналежної якості лягають на Продавця.